Wil jij ook tot wel 650,- méér subsidie op je warmtepomp?

accordeer voor 1 januari een offerte en profiteer van de huidige betere subsidieregeling

CHC Techniek White

Servicecontract bij CHC techniek

Wij adviseren onze klanten
altijd een servicecontract

CHC techniek biedt servicecontracten waarmee de werking van de bij u geïnstalleerde producten of installatie gewaarborgd blijft.  

Wanneer er toch iets niet werkt willen wij kunnen zorgen dat wij er voor u zijn. Met een servicecontract weet u dit zeker. U heeft voorrang op storingen zonder servicecontract.

Kleine reparaties die wij constateren tijden een servicebezoek, die voeren wij direct uit. Met een servicecontract bespaart u ook nog op onze normale uurtarieven en of voorrijkosten. Wij nemen niet de garantie over van de fabrikant maar hebben wel korte(re) lijnen met de merken die wij voeren. Vaak zijn wij ook nog de toegewezen partner bij vragen.

Het serviceniveau kunt u afstemmen op specifieke wensen en behoeften. Daarvoor maakt u een keuze uit een drietal servicecontracten: Small, Medium, of Large.  Wij geven u telefonisch graag een toelichting maar in het kort: als u alleen een laadpaal heeft dan adviseren wij het servicecontract “ Small” heeft u alleen een warmtepomp dan adviseren wij u  servicecontract “Medium” en wanneer u beiden heeft of überhaupt meer dan 2 producten zoals (airco’s, zonnepanelen, thuisbatterij) adviseren wij servicecontract “Large”

De servicecontracten puntsgewijs

Small

  • Het servicecontract ‘Small’ voorziet in preventieve inspecties en legt de basis voor gedegen onderhoud. Het geeft u bovendien zekerheid over de responstijd bij onverhoopte stilstand. Het contract omvat:

    • 1x twee jaarlijkse inspectie en rapportage
    • Storingsmelding: tijdens kantooruren
    • Maximale responstijd: 5 werkdagen *(in te korten tegen meerprijs)
    • Uitvoering werkzaamheden: tijdens kantooruren
    • 10% korting op arbeidskosten bij een storing.

Medium

  • Het servicecontract ‘Installaties’ voorziet in preventieve inspecties en legt de basis voor gedegen onderhoud. Het geeft u bovendien zekerheid over de responstijd bij onverhoopte stilstand. Het contract omvat:

    • 1x twee jaarlijkse inspectie en rapportage
    • Vanaf het derde apparaat bedragen de kosten voor het servicecontract 1,- per jaar per apparaat
    • Gratis online updates indien mogelijk
    • Storingsmelding: 24/24 uur op ma. t/m vr.
    • Maximale responstijd: 2 werkdagen
    • Uitvoering werkzaamheden: tijdens kantooruren. *(tegen meerprijs aanpasbaar naar 24/24 ma t/m vr)
    • 10% korting op arbeidskosten bij storing, 50% korting op voorrijkosten

Large

  • Het servicecontract ‘Large’ voorziet in preventieve inspecties en legt de basis voor gedegen onderhoud. Het geeft u bovendien zekerheid over de responstijd bij onverhoopte stilstand. Het contract omvat:

    • 2x Inspectie (1x apparaat en 1x groepenkast) en rapportages
    • Vanaf het derde apparaat bedragen de kosten voor het servicecontract 1,- per jaar per apparaat
    • Gratis online updates
    • Gratis storingshulp via beeldbellen
    • Storingsmelding: 24/24 uur, alle dagen
    • Maximale responstijd: 1 werkdag
    • Uitvoering werkzaamheden: 24/24 uur, alle dagen indien cruciaal
    • 25% korting op arbeidskosten bij storing, geen voorrijkosten

Vandaag een servicecontract aanvragen?

× Kunnen wij je helpen?