SERVICE-CONTRACTEN particulieren
CHC techniek biedt servicecontracten waarmee de werking van uw laadpaal of installatie gewaarborgd blijft. Elk servicecontract bevat periodieke inspecties en een verlaagd uurtarief voor werkzaamheden. De bevindingen van een servicebezoek worden vastgelegd in heldere rapportages. Daardoor weet u altijd de actuele stand van zaken van uw laadpaal of installatie. Mocht er desondanks toch onverhoopt sprake zijn van uitvallen, dan zal CHC techniek het probleem oplossen binnen de in het servicecontract gestelde termijn.
De servicecontracten die wij aanbieden hebben als doel om uw apparaten en installaties in optimale conditie te houden. Wanneer er toch iets niet werkt willen wij kunnen zorgen dat wij er voor u zijn. Met een servicecontract weet u dit zeker.
Kleine reparaties die wij constateren tijden een servicebezoek, die voeren wij direct uit. Met een servicecontract bespaart u ook nog op onze normale uurtarieven en of voorrijkosten. Wij nemen niet de garantie over van de fabrikant maar hebben wel korte(re) lijnen met de merken die wij voeren. Vaak zijn wij ook nog de toegewezen partner bij vragen.
Het serviceniveau kunt u afstemmen op specifieke wensen en behoeften. Daarvoor maakt u een keuze uit een drietal servicecontracten: Apparaten, Installaties, of Compleet. Wij geven u telefonisch graag een toelichting maar in het kort: als u alleen een laadpaal heeft dan adviseren wij het servicecontract “ Apparaten” heeft u alleen een installatie die wij hebben aangelegd dan adviseren wij u servicecontract “Installaties” en wanneer u beiden heeft adviseren wij servicecontract “Compleet”
Service ‘apparaten’ (8,25 per maand / 99,- per jaar)
Het servicecontract ‘Apparaten’ voorziet in preventieve inspecties en legt de basis voor gedegen onderhoud. Het geeft u bovendien zekerheid over de responstijd bij onverhoopte stilstand. Het contract omvat:
- 1x Jaarlijkse inspectie en rapportage
- Storingsmelding: tijdens kantooruren
- Maximale responstijd: 5 werkdagen *(in te korten tegen meerprijs)
- Uitvoering werkzaamheden: tijdens kantooruren
- 10% korting op arbeidskosten en de voorrijkosten bij een storing
Service ‘Installaties’ (10,75 per maand/ 129,- per jaar)
Het servicecontract ‘Installaties’ voorziet in preventieve inspecties en legt de basis voor gedegen onderhoud. Het geeft u bovendien zekerheid over de responstijd bij onverhoopte stilstand. Het contract omvat:
- 1x Jaarlijkse inspectie en rapportage
- Storingsmelding: 24/24 uur op ma. t/m vr.
- Maximale responstijd: 2 werkdagen
- Uitvoering werkzaamheden: tijdens kantooruren. *(tegen meerprijs aanpasbaar naar 24/24 ma t/m vr)
- 10% korting op arbeidskosten bij storing, 50% korting op voorrijkosten
Service ‘Compleet’ (13,25 per maand/ 159,- per jaar)
Het servicecontract ‘Optimaal’ voorziet in preventieve inspecties en legt de basis voor gedegen onderhoud. Het geeft u bovendien zekerheid over de responstijd bij onverhoopte stilstand. Het contract omvat:
- 2x Inspectie (1x apparaat en 1x installatie) en rapportages
- Storingsmelding: 24/24 uur, alle dagen
- Maximale responstijd: 1 dag
- Uitvoering werkzaamheden: 24/24 uur, alle dagen indien cruciaal
- 10% korting op arbeidskosten bij storing, geen voorrijkosten
Prijs
Nu beslissen = 25% korting en looptijd tot 31-12-2024
Waarom moet u dit doen?
- Verzekerd van service
- Snelle responstijden
- Korting op arbeidstarieven